Kistokaji Közös Önkormányzati Hivatal

Cím: Kistokaj, Széchenyi u. 43.  
Telefon: 46/524-200    
  46/404-074    
Fax: 46/404-074    
         
Ügyfélfogadás rendje:    
Hétfő: 8.00-16.00    
Kedd: 8.00-16.00    
Szerda: 8.00-17.00    
Péntek:  8.00-12.00    
         
Csütörtöki napokon az ügyfélfogadás szünetel.
         
Polgármester: Ambrus Gyöngyi
Telefon: 46/524-201  
    46/524-200/11 mellék
e-mail:   This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
         
Alpolgármester:   Bónis Bertalan
Telefon/fax:   46/404-074
    46/524-200/11 mellék
e-mail:   This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
         
Jegyző:   Nagy Katalin  
Telefon:   46/524-200/14 mellék
e-mail:   This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.  
         
Titkárság:     
Telefon:   46/524-200/12 mellék
e-mail:   This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.  
         
Adóügyek: Gyurcsák Józsefné  
Telefon:   46/524-200/16 mellék
e-mail:   This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.  
         
Szociális ügyek: Kovács Istvánné
Telefon:   46/524-200/15 mellék
e-mail:   This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
         
Pénzügy:

Kondás Zsanett

Csernákné Henzsel Ágnes

 
Telefon:   46/524-200/18 mellék
e-mail:   This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
         
Műszaki ügyek:           Tóth Zoltánné
Telefon:             46/524-200/16 mellék
e-mail:             This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
     
     
     
A Helyi Választási Iroda közleményei

 Szavazókörök felülvizsgálata
 
 
 
Tájékoztatás elektronikus ügyintézéshez Adózási ügyekben
 

A Kistokaji Közös Önkormányzati Hivatal az elektronikus ügyintézés és a bizalmi szolgáltatások általános szabályairól szóló 2015. évi CCXXII. törvény (E-ügyintézési tv.) alapján természetes és jogi személy ügyfelei számára az Önkormányzati Hivatali Portálon vagy az elektronikus űrlappal nem támogatottak ügyek esetén az e-Papír szolgáltatás segítségével lehetőséget biztosít az elektronikus ügyintézésre.

Az E-ügyintézési tv. 9. § (1) alapján a gazdálkodó szervezetek* számára 2018.01.01-től kötelező az elektronikus ügyintézés, elektronikus ügyintézésre kötelezettektől papír alapon nem áll módunkban ügyinditó dokumentumot befogadni.Amennyiben az elektronikus ügyintézésre kötelezett ügyfél nem elektronikus úton nyújtja be kérelmét, akkor az általános közigazgatási rendtartásról szóló 2016. évi CL. törvény 46. § (1) a) pontja értelmében a kérelem visszautasításának van helye.

Az elektronikus ügyintézési felület elérhetősége: https://ohp-20.asp.lgov.hu/nyitolap

A gazdálkodó szervezetek számára 2018. január 1-jétől kötelező a Cégkapu használata az állammal való elektronikus kapcsolattartás, az ehhez szükséges hivatalos elérhetőségen történő biztonságos, hiteles dokumentumküldés/fogadás céljából. A Cégkapu a gazdálkodó szervezetek számára az állam által biztosított, ingyenes elektronikus tárhely, ahol minden érintett és arra jogosultsággal rendelkező személy egy helyen férhet hozzá az adott cég vagy szervezet hivatalos levelezéséhez. A cégkapu regisztráció elvégezhető: https://cegkapu.gov.hu

Az E-ügyintézési törvény alapján a gazdálkodó szervezet ügyfél köteles az ügye során az ügyintézésért fizetendő közterheket, adminisztratív díjakat, valamint a szolgáltatások ellenértékét elektronikus úton megfizetni. Az adóigazgatási eljárás részletszabályairól szóló 465/2017. (XII. 28.) Korm. rendelet 20. § (1) bekezdése alapján a pénzforgalmi számlanyitásra kötelezett adózó a fizetési kötelezettségét belföldi pénzforgalmi számlájáról történő átutalással köteles teljesíteni.

Tájékoztatásul közöljük, hogy a NAV 2018.01.02-én tájékoztatót tett közzé a Nemzeti Adó- és Vámhivatal előtti elektronikus ügyintézés általános szabályairól. Ez alapján 2018. évben az Általános Nyomtatványkitöltő program (ÁNYK) segítségével az elektronikus tárhelyen keresztül lehetséges az egyes NAV által rendszeresített űrlapok benyújtása.

* Gazdálkodó szervezet fogalma:

A polgári perrendtartásról szóló 2016. évi CXXX. törvény 7. § alapján: Gazdálkodó szervezet a gazdasági társaság, az európai részvénytársaság, az egyesülés, az európai gazdasági egyesülés, az európai területi társulás, a szövetkezet, a lakásszövetkezet, az európai szövetkezet, a vízgazdálkodási társulat, az erdőbirtokossági társulat, a külföldi székhelyű vállalat magyarországi fióktelepe, az állami vállalat, az egyéb állami gazdálkodó szerv, az egyes jogi személyek vállalata, a közös vállalat, a végrehajtói iroda, a közjegyzői iroda, az ügyvédi iroda, a szabadalmi ügyvivői iroda, az önkéntes kölcsönös biztosító pénztár, a magánnyugdíjpénztár, az egyéni cég, továbbá az egyéni vállalkozó, emellett gazdálkodó tevékenységével összefüggő polgári jogi kapcsolataiban az állam, a helyi önkormányzat, a költségvetési szerv, jogszabály alapján a költségvetési szervek gazdálkodására vonatkozó szabályokat alkalmazó egyéb jogi személy, az egyesület, a köztestület, valamint az alapítvány. Az E-ügyintézési tv. 1. § 23. pontja alapján e törvény alkalmazásában nem minősül gazdálkodó szervezetnek a lakásszövetkezet, valamint az adószámmal nem rendelkező egyesület, alapítvány.