Létrehozva 2019. június 17. (hétfő) 08:58
Tájékoztatás a Mobil Kormányablak kitelepüléséről
 
Ezúton értesítjük a kistokaji lakosokat, hogy településünkre Mobilizált Ügyfélszolgálat (Mobil Kormányablak) érkezik az alábbi helyszínre és időpontra:
 
Polgármesteri Hivatal udvara
3553 Kistokaj, Széchenyi út 43. sz.
 
2019. október 3. napja (csütörtök) 14:00 - 16:00
 
 
A kormányablak buszban azonnali ügyintézésre, illetve az okmányok igénylésére van lehetőség az alábbi ügytípusokban:
 
- személyi azonosítóról és lakcímről szóló hatósági igazolvány kiállítása és pótlása
- lakcímváltozás bejelentése (amennyiben az ügyfél rendelkezik a tulajdonjogot igazoló okirattal)
- személyazonosító igazolvány igénylése
- ideiglenes személyazonosító igazolvány kiadása
- vezetői engedély kiadása, cseréje
- útlevéllel kapcsolatos ügyintézés
- mozgáskorlátozottak parkolási igazolványával kapcsolatos ügyintézés
- egyéni vállalkozói tevékenység megkezdésének, megszüntetésének bejelentése
- elveszett okmányok bejelentése, pótlása
- ügyfélkapu regisztráció, módosítás és aktiválás
- ügyintézési rendelkezések megtétele
- diákigazolvány igénylése
 
A díjköteles eljárások díjának megfizetése a helyszínen kizárólag bankkártyával lehetséges  vagy postai csekket adunk ügyfeleink részére, melyet a településen lévő postahivatalban fizethetnek be. Készpénzfizetésre nincs lehetőség.